ارائه وام ۱۵ میلیون تومانی به طرح‌های کارآفرینی جوانان

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از ارائه وام ۱۵ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد به طرح‌های کارآفرینی سمن‌های جوانان خبر داد.

رضا حجتی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به امضای تفاهم نامه معاونت ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: این تفاهم نامه با هدف تمرکز حساب های سمن های جوانان و تامین نقدینگی مورد نیاز تشکلهایی که در حوزه کارآفرینی اجتماعی طرح و برنامه دارند، امضا شده است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان افزود: در راستای حمایت از طرح های کارآفرینی، تشکل‌های جوانان و تمامی سمن‌ها می توانند براساس کارکرد حساب خود، وام قرض الحسنه ۱۵ میلیونی با کارمزد ۴ درصد دریافت کنند.

وی ادامه داد: برای دریافت این تسهیلات نیازی به ارائه طرح کارآفرینی به بانک طرف قرارداد نیست و دریافت این وام تنها با معرفی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان میسر است.

حجتی با بیان اینکه فرآیند ارائه وام به تشکل های جوانان از ۳۰ دی ماه آغاز شده است، تاکید کرد: از نظر تعداد سمن‌هایی که متقاضی دریافت این تسهیلات باشند محدودیتی وجود ندارد اما سقف مبلغ وام ۱۵ میلیون تومان است.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با اشاره به تلاش های معاونت جوانان برای ارائه وام ازدواج و تامین جهیزیه به جوانان اضافه کرد: در زمینه ارائه تسهیلات ازدواج، تامین جهیزیه و دیگر موارد مورد نیاز جوانان مذاکراتی را با بانک ها آغاز کرده ایم که در حال حاضر فقط وام کارآفرینی به نتیجه رسیده است.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۴)

  1. امین ع گفت:

    من طرح دارم و هزینه طرح من هم اتفاقا تقریبا همین حدوده. و حداقل چند نفر هم کارآفرینی داره. الان به کجا باید مراجعه کنم؟
    یک راهنمایی اولیه لازم دارم.

  2. اکرم گفت:

    لابد واسه این ۱۵میلیون باید ۱۵نفرضامن بیاریم نه؟؟؟؟؟این ۱۵میلیونم بدید دوستای گرامتون که تقسیم کنن بین خودشون..شما جیب مارونزن کمک نمیخوایم

  3. سنا گفت:

    ۱۵میلیون زیاد نیست؟بنده خدا ی پراید ۲۱میلیون اونوقت سقف وام ۱۵میلیونی برا طرح کارافرینی؟اونوقت چه کاری با این ۱۵میلیون جوانان راه بندازن؟؟؟؟

  4. حکم آبادی گفت:

    من تماس گرفتم با معاونت جوانان وزارت ورزش و بعد از کلی پاس کاری اعلام کردند که پرداخت وام زمانبره و به اشخاص حقیقی نمی دهند و باید سازمان مردم نهاد ثبت بشه و وزارت ورزش تایید بکنه و در نوبت قرار بگیره تا شاید یک بخشی از ۱۵ میلیون تومان وام با بهره رو برای کارآفرینی به جوانان بدهند .
    از اینکه دولت به فکر اشتغال و کارآفرینی جوانان هست و به طرحاشون بها میده واقعا ممنونم اینم از دولت امید که حامی جوانان بود مثلا

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها