ارائه تسهیلات مالیاتی با هدف افزایش اشتغال

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه تسهیلات مالیاتی به واحدهای تولیدی و خدماتی با هدف افزایش اشتغال در اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم خبر داد.
به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدکامل تقوی‌نژاد با اشاره به اصلاح ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم، گفت: مشوق‌های جدید مالیاتی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از ابتدای سال ۹۵ اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه “در اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم، تسهیلاتی به منظور افزایش اشتغال در نظر گرفته شده است”، افزود: بر این اساس، واحدهای تولیدی، معدنی و خدماتی که در زمان بهره‌برداری دارای بیش از ۵۰ نفر نیروی کار شاغل باشند، چنانچه در دوره معافیت، هر سال نیروی کار شاغل خود را نسبت به سال قبل حداقل ۵۰ درصد افزایش دهند، به ازای هر سال افزایش کارکنان، به دوره برخورداری مالیات با نرخ صفر، یک سال اضافه می‌شود.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اضافه‌ کرد: تعداد نیروی کار شاغل و همچنین افزایش اشتغال نیروی کار در هر واحد با تأیید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارائه اسناد و مدارک مربوط به فهرست بیمه تأمین اجتماعی کارکنان محقق می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در صورت کاهش نیروی کار از حداقل افزایش ۵۰ درصدی در سال بعد از استفاده از این مشوق، مالیات متعلق در سال کاهش مطالبه و وصول می‌شود، گفت: افرادی که بازنشسته، بازخرید و مستعفی می‌شوند، کاهش محسوب نمی‌شود.
تقوی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی، شرط برخورداری از نرخ صفر و هرگونه معافیت یا مشوق مالیاتی است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها