اختصاص ٣۵ درصد از کل استخدام های سازمان تامین اجتماعی به خانواده شهدا و ایثارگران

اختصاص ٣۵ درصد از کل استخدام های سازمان تامین اجتماعی به خانواده شهدا و ایثارگران

عملکرد دفتر بسیج و ایثارگران سازمان تامین اجتماعی

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دیدار از خانواده های همکاران شهدای سازمان به همراه مدیرعامل و مدیران ارشد سازمان از برنامه های مهم این حوزه بوده است که در سفرهای استانی مدیرعامل نیز این برنامه پیگیری شده است.
کارکنان بسیجی این سازمان ٢ مرتبه در طول سال به مناطق عملیاتی با عنوان کاروان راهیان نور دفاع مقدس به استان های خوزستان و کردستان اعزام می شوند و از فیوضات این سفر معنوی برخوردار می شوند.
برگزاری نمایشگاه بزرگ یادیاران در هفته دفاع مقدس در محل ستاد مرکزی و میزبانی هفته بسیج سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دیگر اقدامات حوزه بسیج و ایثارگران سازمان تامین اجتماعی در طول سالهای اخیر است.
هر ساله ایستگاه صلواتی درمانی همراه با اعزام آمبولانس، پزشک، لوازم موردنیاز و دارو در یادمان شلمچه و دهلاویه و بیمارستان صحرائی امام حسین (ع) با مدیریت این حوزه و حضور بسیجیان مدیریت درمان استان خوزستان به مناسبت آزادسازی خرمشهر برپا می شود.
همچنین غرفه درمانی همراه با پزشک، آمبولانس، پرستار ، بهیار و دارو در ایام ارتحال حضرت امام (ره) جهت ارائه خدمات به زائرین با حضور بسیجیان مدیریت درمان استان تهران ایجاد می شود.
جذب و بکارگیری تمامی فرزندان شهدای همکار سازمان و حدود ١۵٠٠ نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر معرفی شده از طریق بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرزندان همکاران جانباز بالای ٢۵ درصد از دیگر فعالیت های حوزه بسیج و ایثارگران سازمان تامین اجتماعی بوده است .
از سال ٩٣ تاکنون بیش از ٣۵ درصد از کل استخدام سالانه سازمان تامین اجتماعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران بوده است.
همچنین، یادمان شهدای سیرانبند در نقطه صفر مرزی شهرستان بانه استان کردستان با تلاش و همکاری مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حوزه مقاومت بسیج شهدای سازمان تامین اجتماعی ، بانک رفاه کارگران و سپاه بانه ساخته شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها