اختصاص بودجه برای استخدام ورزشکاران در نهادهای دولتی

رئیس سازمان تربیت بدنی با حضور در ادروی تیم ملی تیراندازی خبرها و قول‌های خوبی به آنها داد.
به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، علی سعیدلو صبح امروز با حضور در مجموعه تیراندازی آزادی تهران و سالن آمفی تئاتر این مجموعه ضمن بازدید از اردوی تیم‌های ملی تیراندازی ایران با ملی پوشان و کادر فنی تیم‌ها دیدار و گفت‌وگو ‌کرد.
پس از پایان این جلسه که با بیان مشکلات ورزشکاران همراه بود مصوبات زیر به تصویب رسید:
* نعمتی، مدیر تیم‌های ملی تیراندازی از رئیس سازمان تربیت بدنی خواست تا مشکل سلاح و مهمات ورزشکاران حل شود که سعیدلو با اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به تیم اعزامی خواستار خرید تجهیزات، سلاح و مهمات برای تیم‌های ملی تیراندازی از چین شد.
* رئیس سازمان تربیت بدنی با اختصاص بودجه جداگانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی علاوه بر بودجه مصوب فدراسیون برای خرید اسلحه، تجهیزات و مهمات تیراندازی موافقت کرد.
* عده‌ای از تیراندازان در این جلسه از مشکلات مالی و شغل خود سخن به میان آوردند که سعیدلو قول داد این مشکل نیز به زودی حل شود.
وی تصریح کرد: در حال تدوین مصوبه‌ای هستیم تا از سال آینده ۵ هزار نفر از اعضای تیم‌های ملی را در نهادها و ارگان‌های دولتی استخدام کنیم. نیروهای مسلح، آموزش و پرورش و بسیاری از سازمان‌های دیگر نیاز به مربی برای ترویج ورزش دارند که با انعقاد قرارداد می‌توان از این راه برای اشتغال ورزشکاران استفاده کرد تا این موضوع را ضابطه‌مند کنیم.
* سعیدلو از ۲۷ نوع سرویس و خدمت جدید در ورزش از قبیل بیمه ورزشکاران خبر داد و گفت: هر کس طلا بگیرد و متاهل هم باشد بلافاصله پس از بازگشت از بازی‌های آسیایی مسکن خود را تحویل می‌گیرد. البته بنا داریم در آینده به مدال‌های نقره و برنز هم مسکن دهیم.
* طرح حمایت جامع از قهرمانان برای رفع دغدغه تحصیلی ورزشکاران، ازدواج، اشتغال و سربازی آنها تدوین شده که به زودی ابلاغ می‌شود.
* سعیدلو در پاسخ به صحبت‌های رئیس فدراسیون تیراندازی و اینکه قرار بود حق گمرکی ما صفر شود، قول حل این مشکل را داد و گفت: صحبت‌های لازم را در این زمینه با وزیر صنایع انجام دادیم. شما هم این موضوع را به صورت کتبی پیشنهاد دهید تا تضمین شده آن را حل کنیم.
* معاون رئیس جمهوری در مورد ادامه تحصیل ورزشکاران عنوان کرد: با وزیر علوم توفقات اولیه برای ادامه تحصیل ورزشکاران انجام شده است. فدراسیون تیراندازی هم می‌تواند با ارتباط بهتر و بیشتر با نیروهای مسلح و دانشگاه‌ها به خصوص دانشکده‌های فنی به این امر کمک کند.
* دو تن از مربیان خارجی تیم‌های ملی مشکلات خود را با رئیس سازمان تربیت بدنی به صورت انگلیسی مطرح کردند که سعیدلو سوالات آنها را پاسخ گفت و قول حل مشکلاتشان را داد.
* مرضیه اکبرآبادی، معاون سازمان تربیت بدنی و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی که در این جلسه حاضر بود از حضور سعیدلو تشکر کرد.
در پایان علی سعیدلو قول داد به هر کدام از اعضای تیم ملی تیراندازی ۵ میلیون تومان برای حضور در گوانگجو پرداخت شود.
* در هنگام خروج معاون رئیس جمهوری، بهداد سلیمی و کیا رستمی به همراه یکی دیگر از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری که در اردوی آمادگی گوانگجو در مجموعه ورزشی آزادی حضور دارند، در جلوی در خروجی سالن تیراندازی با وی به صورت خصوصی دیدار و گفت‌وگو کردند.
تیم‌ ملی تفنگ متشکل از (۴ زن و ۶ مرد)، تپانچه (۴ مرد و ۳زن) و اهداف پروازی (۳ مرد و ۴ زن) ساعت ۲۱:۳۰ امشب با ۱۰ همراه برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو، تهران را به مقصد چین ترک می‌کند.
رقابت تیراندازان اهداف ثابت در گوانگجو از ۲۱ ماه جاری آغاز می‌شود و اهداف پروازی‌ها نیز در تاریخ ۲۶ آبان ماه مسابقات خود را آغاز خواهند کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها