اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان در سال ۹۹ (کلیه اخبار)

اخبار حقوق و دستمزد فرهنگیان

 

خبر ۱۸ اسفند ۹۹ – افزایش حقوق معلمان خریدخدماتی

حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش از افزایش حقوق معلمان خرید خدماتی خبر داد و گفت: ساعات کار این معلمان از این پس طبق قانون کار به صورت تمام وقت محاسبه و حقوق آنان به طور کامل پرداخت می‌شود.

مشاهده کامل خبر


خبر ۱۳ اسفند ۹۸ – لزوم پرداخت کامل حق الزحمه اسفند ماه معلمان مدارس غیردولتی

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی از الزام پرداخت حق الزحمه معلمان مدارس غیردولتی در ماه اسفند توسط موسسان این مدارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی زینی وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی به موضوع پرداخت حق الزحمه معلمان غیردولتی اشاره نمود و اظهار کرد: با توجه به اینکه معلمان مدارس غیردولتی از طریق آموزش‌های مجازی و دور کاری فعالیت‌های دانش آموزان را تحت نظر دارند بنابراین موسسان موظف هستند تا حقوق آن‌ها را به طور کامل پرداخت کنند.
وی با تاکید بر اینکه موسسان باید حقوق معلمان مدارس غیردولتی را کامل پرداخت کنند، گفت: خلاف این موضوع گزارشی به ما داده نشده است و مواردی اگر هست اعلام شود تا پیگیری کنیم.

منبع : خبرگزاری مهر

 


خبر ۱۵ دی ۹۸ –  حقوق دی‌ماه معلمان براساس رتبه‌بندی جدید پرداخت می‌شود

با تصویب و ابلاغ آیین‌نامه جدید برای رتبه‌بندی معلمان در ۱۷ آذرماه، حقوق دیماه معلمان بر مبنای رتبه‌بندی جدید پرداخت می‌شود.
به گزارش ایلنا، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به اینکه این آیین‌نامه باید از مهرماه اجرا می‌شد، مابه التفاوت حقوق معلمان از این ماه نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.
علی اللهیار ترکمن افزود: تدوین نظام جامع رتبه بندی و تصویب آن در کمسیون‌های مختلف و هیات دولت و نیز صدور احکام جدیدبه زمان نیاز داشت که همین امر دلیل تاخیر در رتبه‌بندی معلمان شد.

مشاهده کامل خبر


خبر ۲ شهریور ۹۸ – حقوق همه معلمان در طرح رتبه‌بندی ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد؟

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه چگونه طبق گفته سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومانی ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به حقوق همه معلمان اضافه می‌شود؟ گفت: نگاه ما توزیع یکسان پول بین معلمان نیست؛ آن چیزی هم که گفته شده در مجموع و به طور کلی بیان شده، نه اینکه برای تک تک معلم‌ها این اتفاق بیافتد. در مجموع یک افزایشی صورت می‌گیرد؛ ولی برای کسانی که صاحب امتیاز و صلاحیت‌ها هستند.

مشاهده کامل خبر


خبر ۲ شهریور ۹۸ – افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به ۱.۵ میلیون

طبق شرایط تعریف شده برای نحوه پرداخت حقوق نیروهای حق‌التدریس آزاد و سرباز معلم آموزش و پرورش، روش پرداختی به این گروه نیز مانند سایر کارکنان دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

مشاهده کامل خبر


خبر ۲۲ مرداد ۹۸ – افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به ۱.۵ میلیون

رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره پذیرفته شدن افزایش حقوق دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان گفت: حداقل حقوق یعنی یک میلیون و پانصد و شصت و سه هزار تومان به دانشجویان این دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

مشاهده کامل خبر


خبر ۴ اردیبهست ۹۸ – افزایش ۴۰۰ هزارتومانی حقوق فرهنگیان اجرا شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش حقوق ۴۰۰ هزارتومانی فرهنگیان، گفت: این پرداخت به‌صورت علی‌الحساب انجام‌ شده است.

مشاهده کامل خبر


حقوق تیرماه فرهنگیان طبق احکام جدید پرداخت می شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: حقوق تیرماه فرهنگیان بر اساس احکام جدید و افزایش اعمال شده بر اساس قانون پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا الهیار ترکمن شامگاه چهارشنبه در اولین همایش معاونان پشتیبانی ۳۲ استان کشور در ارومیه افزود: وزارت آموزش و پرورش نگارش احکام جدید را به یک شرکت واگذار کرده و شرکت مذکور از زمان ابلاغ این بخشنامه در حال اجرای نگارش احکام است.
وی با اشاره به پیگیری های وزارت آموزش و پرورش، بیان کرد: این احکام روز پنجشنبه /امروز/ تحویل گرفته می شود و در صورت دارا بودن کارکرد مناسب به استان ها ارائه خواهد شد.
ترکمن اضافه کرد: امسال ضریب افزایش حقوق نسبت به سال های گذشته با توجه به متنی که در قانون بودجه تصویب شد، تغییراتی دارد.
وی درباره علت تاخیر در اعلام احکام بیان کرد: افزایش ضریب به صورت پلکانی و اعمال ۲ ضریب شامل ثابت و متغیر از جمله دلایل تاخیر در صدور احکام جدید بوده است.
وی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی نیز افزود: این موضوع منوط به مجوزها و سیاست های سازمان اداری استخدامی کشور و سیاست های ابلاغی و اصلاحی است و آموزش و پرورش مطابق قانون عمل می کند.
به گزارش ایرنا این همایش به مدت ۲ روز با هدف بررسی سیستم های مالی و اداری آموزش و پرورش استان ها برگزار می شود.
بررسی و سیاست گذاری برای برنامه های رفاهی از جمله اسکان فرهنگیان، بیمه تکمیلی و موارد مشابه از جمله موضوعات مطرح در این همایش است.
اعضای حاضر در این جلسه در کارگاه های تخصصی رفاهی، امور اداری، بودجه و امور مالی شرکت می کنند.
برنامه های جنبی نیز برای این همایش پیش بینی شده است که شامل افتتاح مرکز اقامتی و رفاهی فرهنگیان، بازدید از تالارها و هتل فرهنگیان است.

منبع : خبرگزاری ایرنا


تعیین ضریب حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل توسط وزارت آموزش‌وپرورش

خبرگزاری تسنیم: وزارت آموزش‌وپرورش بخشنامه تعیین ضریب حقوق حداقل و حداکثر حقوق کارمندان شاغل را ابلاغ کرده است.در این بخشنامه آمده است: ضریب حقوق سال ۱۳۹۷ شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری (۱۷۹۷ ریال) است.

حداقل حقوق و مزایای مستمر شاغلین موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولین در سال ۱۳۹۷ به‌میزان ۱۱میلیون و ۲۳۰ هزار ریال (۱۱.۲۳۰.۰۰۰ ریال) و حداکثر حقوق آنها، هفت برابر حقوق مذکور در این بند، به‌میزان ۷۸ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال (۷۸.۶۱۰.۰۰۰ ریال) خواهد بود.

در صورتی که حقوق و مزایای مستمر هر یک از شاغلین پس از اعمال ضریب حقوق موضوع بندهای فوق و ضریب تعدیل موضوع بند (۴) این بخشنامه کمتر از دوازده میلیون (۱۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال) باشد، مابه التفاوت آن تا دوازده میلیون ریال به سقف مبلغ محاسبه‌شده ناشی از اعمال ضریب تعدیل، اضافه خواهد شد.

مقامات و همترازان موضوع ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و روسای دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، استانداران و شهرداران مراکز استان‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر مراکز استانها، در سال ۱۳۹۷ مشمول افزایش حقوق و مزایای مستمر نیستند.

به‌استناد ماده واحده قانون بودجه ۱۳۹۷ کل کشور، تمام کارکنانی که حقوق و مزایای مستمر مندرج در حکم کارگزینی آنها در سال ۱۳۹۷، پس از اعمال افزایش ضریب حقوق موضوع این بخشنامه، ماهانه کمتر از ۵۰ میلیون (۵۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال باشد حقوق و مزایای مستمر آنان به‌میزان ضریب تعدیل قابل محاسبه با فرمول زیر، نسبت به حقوق و مزایای مستمر سال ۱۳۹۷، رشد می‌یابد.

۱۱+ (حقوق و مزایای مستمر سال ۱۳۹۷ با واحد میلیون ریال) × (%۲۲-)= ضریب تعدیل(%)

منظور از حقوق و مزایای مستمر برای مشمولین قانون مدیریت خدمات کشوری، حقوق ثابت و فوق‌العاده بندهای (۲) ایثارگری، (۳) سختی کار، (۵) فوق‌العاده شغل و (۱۰) فوق‌العاده ویژه، ماده ۶۸ قانون مذکور است.

افزایش ناشی از ضریب تعدیل در سالهای آینده مشمول افزایش ضریب حقوق سال مربوط خواهد شد.

امتیازات سنوات خدمت، تجربه مربوط و مشابه، دوره‌های آموزشی طی‌شده و سوابق خدمت در مشاغل مدیریتی و سرپرستی کارکنان در سال ۹۶ با توجه به جدول شماره ۳ و تبصره ۱ بند ۶ فصل دوم دستورالعمل ۲۱ اردیبهشت سال ۸۸ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور قابل احتساب است.

به‌موجب تبصره ۳ بند ۶ فصل دوم دستورالعمل مذکور، حداکثر امتیاز قابل احتساب بابت سنوات خدمت و تجربه ۳۰ سال خواهد بود.

در اجرای ماده ۷۴ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب سال ۱۳۹۳ کمک‌هزینه ازدواج و فوت، در سال جاری، مبلغ ۱۱/۶۸۰/۵۰۰ ریال (یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۵۰ تومان) قابل پرداخت است.

مبلغ کمک‌هزینه عائله‌مندی به‌میزان ۱/۴۵۵/۵۷۰ ریال (۱۴۵ هزار و ۵۵۷ تومان) و مبلغ کمک‌هزینه اولاد برای هر فرزند به مبلغ ‌۳۷۷/۳۷۰ ریال (۳۷ هزار و ۷۳۷ تومان) است.

فوق‌العاده ماموریت روزانه داخل کشور کارمندان با رعایت ماده ۱۳ ضوابط اجرائی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور و مطابق آیین‌نامه فوق‌العاده روزانه بند (ث) ماده (۳۹) قانون استخدام کشوری و اصلاحات بعدی آن قابل پرداخت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها