اتمام مرحله گزینش صلاحیت های عمومی داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش

مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش : مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت ‌آموزش و پرورش با بیان اینکه نتیجه قطعی پذیرفته شدگان باید از سازمان سنجش آموزش و پرورش اعلام شود، گفت: مرحله گزینش صلاحیت های عمومی داوطلبان استخدام در آموزش و پرورش تا اواخر آذرماه به اتمام می رسد.

برای مشاهده صفحه استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک کنید


به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شاپور محمدزاده در حاشیه دومین همایش «دیده بیدار» که در سالن حجاب برگزار شد، اظهار کرد: از ۵ هزار سهمیه استخدامی در آموزش وپرورش ، ۱۳۰۰ نفر مختص خانواده شهدا و ایثارگران و ۳۷۰۰ نفر مربوط به داوطلبان آزاد است.
وی افزود: سازمان سنجش اسامی سه برابر ظرفیت داوطلبان را به آموزش وپرورش اعلام کرد و آموزش وپرورش در مدت دو هفته مرحله مصاحبه علمی پذیرفته شدگان را با دقت انجام داده و نمرات به سازمان سنجش بازگردانده شد.
محمدزاده اضافه کرد: سازمان سنجش باید براساس ۷۰ درصد نمره علمی و ۳۰ درصد مصاحبه علمی داوطلب و براساس بالاترین امتیاز، ۳۷۰۰ داوطلب پذیرفته شده را به آموزش وپرورش اعلام کند تا آموزش و پرورش مرحله گزینش صلاحیت های عمومی داوطلبان را در اسرع وقت انجام دهد و در نهایت نتایج قطعی آزمون اعلام شود.
مدیر کل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت ‌آموزش وپرورش خاطرنشان کرد: وزارت آموزش وپرورش آمادگی دارد با بهره گیری از ظرفیت کامل هسته های گزینش ، مرحله گزینش صلاحیت های  عمومی داوطلبان را تا پایان آذرماه انجام داده و به اطلاع عموم برساند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها