آگهی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها سال ۹۲

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تکمیل اعضای هیات علمی، نیرو جذب می‌کند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم، با بیان اینکه تکمیل ظرفیت فراخوان هفتم جذب آغاز شده است، از محدود شدن برخی نیازها توسط معاونت آموزشی وزارت علوم خبر داد.
 محمد رضا مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مرحله تکمیل ظرفیت فراخوان هفتم جذب آغاز شده، گفت: سامانه تکمیل ظرفیت فعال شده و دانشگاهها تا ۱۰ مهر نسبت به اعلام نیازهای خود در این مرحله اقدام کنند.
مردانی از عدم امکان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت خبر داد و افزود: آن دسته از داوطلبانی که در فراخوان هفتم ثبت نام کرده اند می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت یک اولویت انتخاب کنند.
وی درباره علت این امر، تاکید کرد: تکمیل ظرفیت برای دانشگاهها و موسساتی است که نتوانستند در زمان مقرر مجوزهای لازم را برای جذب دریافت کنند.
رئیس مرکز جذب وزارت علوم، درباره میزان جذب هیأت علمی در فراخوان هفتم، اظهار داشت: دانشگاهها تاکنون ۱۶ هزار نیاز را در سامانه جذب، بارگذاری کرده اند اما معاونت آموزشی وزارت علوم بخشی از این نیازها را محدود کرده است به این دلیل که دانشگاهها باید با مجوز معاونت آموزشی وزارت علوم سهمیه های خود را تعیین و بارگذاری کنند.
به گفته مردانی، در این فراخوان بستر جذب حداقل ۶ هزار نفر فراهم خواهد شد.
وی درباره علت جذب این تعداد از هیأت علمی در فراخوان هفتم جذب، تاکید کرد: ممکن است برای نیازهای اعلام شده توسط برخی دانشگاهها متقاضی مورد نیاز وجود نداشته باشد، از سوی دیگر دانشگاههای مناطق محروم متقاضی جذب دکتری هستند اما این مناطق داوطلب کمتری دارند.
وی خاطرنشان کرد: حتی ممکن است در فرایند اعلام نیاز، میان تقاضا و نیاز تطابق وجود نداشته باشد و تنها بخشی از نیازهای اعلام شده داوطلب داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تکمیل اعضای هیات علمی در شهرهای تبریز , ارومیه , اردبیل , اصفهان , ایلام , بوشهر , تهران , کرج , شهرکرد , بیرجند , مشهد , بجنورد , اهواز , زنجان , سمنان , زاهدان , شیراز , قزوین , قم , سنندج , کرمان , کرمانشاه , یاسوج , گرگان , رشت , خرم آباد , ساری , اراک , بندرعباس , همدان و یزد نیرو جذب می کند.

 

متقاضیان می‌توانند تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۲ برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به آدرس http://www.msrt.ir/Pages/default.aspx مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها