آگهی استخدام موسسه مالی و اعتباری عسکریه – مهلت ۸۹/۴/۸

موسسه مالی و اعتباری عسکریه به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در منطقه یک کشور شامل: استان‌های خراسان رضوی- خراسان شمالی- خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان از افراد واجدشرایط مرد در استان‌های فوق‌الذکر دعوت به همکاری می‌نماید.

بدیهی است شروع همکاری منوط به قبولی در آزمون کتبی و طی مراحل استخدامی موسسه، انجام مصاحبه تخصصی و گذراندن موفقیت‌آمیز دوره‌های آموزشی می‌باشد. اعتقاد به ارزش‌آفرینی در حد اعلاء برای مشتریان و سهامداران، آشنایی با فناوری اطلاعات و ارتباطات، داشتن روحیه‌ی تحول‌آفرینی، خلاقیت، نوآوری و تسلط بر امور اجرایی کار در ادارات مرکزی و شعب بر حسب شغل مورد تقاضا، مورد تاکید و توجه‌ی ویژه‌ی موسسه خواهد بود…..

عنوان شغلی: متصدی امور بانکی و کادر ادارات مرکزی
مدرک تحصیلی : لیسانس با گرایش‌های تحصیلی امور بانکی- ریاضی
(بجز دبیری) مدیریت- اقتصاد- آمار- حسابداری و کامپیوتر
معدل کل: ۱۵

نحوه تماس:
با پست سفارشی به نشانی مشهد- خیابان شهید مطهری، نبش خیابان مطهری شمالی ۱۰، ساختمان شماره ۲۷۴ سرپرستی منطقه یک کشور- اداره کارگزینی ارسال نمایند.
مقتضی است هنگام ارسال مدارک از پاکت قطع ۲۵×۱۷ استفاده و عبارت درخواست همکاری در موسسه مالی و اعتباری عسکریه بر روی آن قید شود.
«موسسه از پذیرش هرگونه تقاضای حضوری معذور است»
جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های مستقیم ۷۲۸۲۸۰۴ (۰۵۱۱) یا ۷۲۸۴۰۰۰ داخلی ۲۵۲-۲۵۳ تماس گرفته یا به سایت موسسه به آدرس www.askariye.ir‌ مراجعه نمایید.

برای مشاهده متن کامل آگهی و دریافت فرم تقاضای همکاری اینجا کلیک کنید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها