آغاز جذب بیش از ۵۰۰ نیرو از اواخر تیرماه امسال در فولاد سهند ایجرود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت کارخانه فولاد سهند ایجرود اظهار کرد: در فولاد سهند ایجرود یک سرمایه‌گذار جدید که آن هم چینی است، کارها را به دست گرفته که نسبت به سرمایه‌گذر قبلی از توان مالی بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این سرمایه‌گذار در حال حاضر خط تولید را کامل می‌کند، ابراز کرد: برداشت ما این است که با برنامه‌ زمانبندی ارائه شده از طرف سرمایه‌گذار و با توجه به تغییراتی که در این کارخانه در خط تولید صورت می‌گیرد این کارخانه تا اواخر تیرماه بتواند مقدمات برگشت به چرخه تولید را فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه پیش‌بینی ما این است که بیش از ۵۰۰ کارگر با اتمام تغییرات و کارها در فولاد سهند مشغول کار شوند، عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های ما از اواخر تیر ماه جذب نیرو در این کارخانه آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه با تغییر فرایندها در این کارخانه چدن تبدیل به فولاد خواهد شد، گفت: سرمایه‌گذار جدید رقم بالایی از بدهی‌های بانکی را به صورت نقدی تسویه کرده و بدهی به جهاد کشاورزی، آب، برق، گاز و امور دارایی تسویه شده است.

فغفوری با اشاره به اینکه ۱.۵ میلیارد از بدهی‌های این کارخانه به جهاد کشاورزی تسویه شده است، خاطرنشان کرد: نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان از بدهی‌های بانکی نیز تسویه شده و همچنین بخش قابل توجهی از بدهی‌ها به تامین اجتماعی و آب، برق و گاز تسویه شده است.

وی تصریح کرد: طبق ارزیابی‌های ما سرمایه‌گذار جدید از نظر مالی خیلی قوی‌تر از سرمایه‌گذار قبلی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: بیش از ۹۵ درصد مجموعه نیز توسط سرمایه‌گذار خریداری شده است و به نظرم خیال ما باید از بابت فولاد سهند راحت باشد چرا که با این روند شاهد برگشت این مجموعه به خط تولید خواهیم بود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها