آغاز ثبت نام جذب هیئت علمی دانشگاهها از نیمه مرداد/ جزئیات ثبت نام

مدیر کل دفتر ارزیابی و نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از آغاز فرایند ثبت نام برای جذب و استخدام عضو هیئت علمی در دانشگاهها در نیمه دوم مرداد ماه خبر داد و گفت: جذب مربی تنها پس از کسب مجوز از وزارت علوم امکانپذیر است.

رضا عامری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فراخوان جذب عضو هیئت علمی امسال نیز به صورت متمرکز انجام می شود و نیازهای دانشگاهها به تفکیک رشته ها در قالب بورس و استخدام ثبت می شود.

وی اظهار داشت: وزارت علوم امکان ثبت نام را نیز از طریق اینترنت فراهم می کند که این ثبت نام از نیمه دوم مردادماه آغاز می شود.

مدیر کل دفتر ارزیابی و نظارت وزارت علوم گفت: این فرایند شامل دانشگاهها و پژوهشگاههای وابسته به وزارت علوم و دانشگاه پیام نور می شود و دانشگاه آزاد و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در این زمینه به صورت مستقل عمل می کنند….

وی درباره جذب مربی در دانشگاهها نیز به مهر گفت: جذب مربی در دانشگاهها پس از کسب مجوز وزارت علوم با دلایل توجیهی در دانشگاهها امکانپذیر است.

عامری وضعیت هرم اعضای هیئت علمی در دانشگاههای دولتی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در دانشگاههای دولتی بیش از ۷۰ درصد اعضای هیئت علمی استادیار و بالاتر از آن هستند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها