آغاز ثبت‌نام پذیرفته شدگان دوره‌های پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های متمرکز و نیمه‌متمرکز دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه انجام می‌شود.

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا، کلیه پذیرفته‌شدگان می بایست در یکی از روزهای ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه با در دست داشتن مدارک با توجه به کد رشته محل قبولی به مرکز آموزش علمی کاربردی ذیربط مراجعه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت‌نام عبارتند از: تصویر تمام صفحات شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت ، اصل و تصویر گواهی‌نامه پایان تحصیلات متوسطه یا گواهی معتبر دیپلم(همه پذیرفته‌شدگان باید قبل از ثبت‌نام فارغ‌التحصیل شده باشند)، اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (در قالب فرم شماره ۲ مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش، ممهور به مهر و امضاء رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل) ، ۶ قطعه عکس۳*۴ تمام رخ ، تهیه شده در سال جاری ، گواهی اشتغال به کار با امضاء و مهر بالاترین مقام مسئدول محل کار (در قالب فرم شماره یک مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش) ، تصویر آخرین فیش حقوقی یا حکم کارگزینی یا قرارداد همکاری و اصل آنها جهت تأیید (فقط برای پذیرفته‌شدگان شاغل) ، اصل و تصویر کارت پایان خدمت، کارت معافیت دایم پزشکی یا کفالت یا کارت معافیت دایم زمان صلح با فرم کامپیوتری (برای آقایان).

همچنین بر اساس ضوابط مربوطه ، معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه‌متمرکز برای کد رشته‌ محل‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روزهای شنبه ۱۴ تا چهارشنبه ۱۸ فروردین ماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به مرکز محل قبولی خود مراجعه نمایند.

بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش ، به منزله انصراف قطعی از گزینش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد. پس از اعلام نتیجه مصاحبه و یا آزمون عملی این دسته از داوطلبان ، گزینش نهایی انجام و فهرست اسامی قبول‌شدگان نهایی متعاقباً از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور و دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام می شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها