آغاز تبادل متخصصان ایران و برزیل

آغاز تبادل متخصصان ایران و برزیل

رئیس جمهور برزیل اردیبهشت به ایران می‌آید
وزیر علوم و تکنولوژی برزیل امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران و برزیل را سند تعهد دو کشور دانست و گفت: قبل از سفر رئیس جمهور برزیل به ایران در ماه می (اردیبهشت) برنامه تبادل متخصصان که از مفاد این تفاهم نامه است اجرا می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سرجیو رزندو یکشنبه شب در نشست خبری امضای تفاهم نامه همکاریهای مشترک علمی میان معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ایران و وزیر علوم و تکنولوژی برزیل با بیان سابقه امضای این تفاهم نامه افزود: در ماه ژانویه هیئتی از دانشمندان برزیل به منظور بررسی توانمندیهای ایران در حوزه های مختلف علمی به ایران سفر کرد و طی گزارشی حیرت خود را از وضعیت علمی ایران ابراز داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در بازدیدی که از مراکز علمی و پژوهشی ایران داشتم گزارش ارائه شده از سوی هیئت برزیلی را تایید می کنم گفت: هر دو کشور متخصصان و دانشمندانی در حوزه های مختلف علمی دارند که این همکاری می تواند زمینه های بهبود شرایط زندگی مردم دو کشور را فراهم کند.

رزندو، تفاهم نامه امضا شده میان ایران و برزیل را سند تعهد دو کشور توصیف کرد و افزود: امضای این تفاهم نامه در واقع سند تعهد متخصصان و پژوهشگران دو کشور در جهت توسعه همکاریهای علمی است.

وی با اشاره به سفر “لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا” رئیس جمهوری برزیل به ایران خاطرنشان کرد: وی در ۱۶ در ماه می (اردیبهشت سال آینده) به ایران می آید و اطمینان می دهم قبل از سفر وی به ایران، برنامه تبادل متخصصان اجرایی شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها