آغاز امکان اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌های فراگیر از چهارشنبه

آغاز امکان اصلاح اطلاعاتثبت‌نامی آزمون‌های فراگیر از چهارشنبه؛
معاون سازمان سنجش: هرگونه انتقال وتغییر رشته، ممنوع است
معاون سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته دانشگاه پیام‌نور در۳۰ اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه ۲۳۵ هزار و ۴۱۴ نفر ثبت‌نام کردند.
دکتر حسین توکلی، در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه در این دوره از آزمون فراگیر کارشناسی ارشد ۱۰۲ هزار و ۹۸۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: شرکت در آزمون‌های پایان نیمسال دانشپذیری مشتمل بر ۸ تا ۱۰ واحد درسی، کسب نمره نهایی لازم با توجه به ظرفیت پذیرش در رشته محل‌های انتخابی است.
وی با بیان اینکه مهمان شدن، انتقال، تغییر رشته و گرایش در دوره‌های کارشناسی ‌ارشد ممنوع است، اظهار کرد: تعداد کل واحدهای درسی در هر رشته تحصیلی برای اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی‌ارشد حسب رشته تحصیلی از ۲۸ تا ۳۲ واحد درسی است. دانشجو حسب مورد به تشخیص گروه آموزشی موظف به اخذ و گذراندن واحدهای جبرانی (حداکثر ۲۴ واحد درسی) و واحدهای اضافی (حداکثر ۸ واحد) می‌باشد.
وی با اشاره به رقابت ۱۱ هزار و ۴۲۸ هزار داوطلب در آزمون فراگیر کارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور، اظهار کرد: در این دوره داوطلب برای تغییر وضعیت از دانش‌پذیری به دانشجو باید ضمن داشتن شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجو و شرایط نظام وظیفه، تمامی شرایط لازم را نیز کسب کند.
معاون سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام ۱۲۱ هزار نفر در آزمون فراگیر کارشناسی، تصریح کرد: مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی آزمون‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۳۸۹ از ۷ بهمن ماه آغاز می‌شود.
توکلی در خاتمه با اشاره زمان و چگونگی مشاهده و اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون، به ایسنا گفت: اطلاعات ثبت‌نامی کلیه داوطلبان ثبت‌نام‌کننده آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور به مدت دو روز در طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۷ و ۸ بهمن ماه بر روی سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای مشاهده داوطلبان و به منظور اطمینان از صحت اطلاعات وارد شده قرار می‌گیرد.
http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1477639&Lang=P

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها