آزمون ورودی پذیرش بهیاری دوره سه‌ساله کار و دانش رشته بهیاری در بوشهر برگزار شد


مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: آزمون ورودی پذیرش بهیاری دوره سه‌ساله رشته بهیاری هنرستان بهیاری الزهرا (س) گناوه با حضور ۸۶۰ نفر در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

علی شهریاری افزود: در این آزمون از حداکثر ظرفیت پذیرش که به کمیت و کیفیت آموزش و تعلیم دانش آموزان خللی وارد نکند و برابر شرایط لازم برای تحصیل در رشته بهیاری و دارا بودن امکانات و فضای موجود هنرستان و عرصه کارآموزی و کارورزی بالینی استفاده خواهد شد.
وی تصریح کرد: بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل پذیرش و بر اساس مصوبه جلسه هماهنگی آزمون بهیاری در معاونت آموزش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، پذیرش نهایی با اولویت و حق تقدم از میان بومیان استان صورت خواهد گرفت.
علی شهریاری در مورد نحوه پذیرش در این آزمون افزود: پذیرش این آموزشگاه از بین داوطلبین که دارای مدرک تحصیلی پایه نهم و شرط سنی زیر ۱۹ سال بوده با برگزاری دو نوبت امتحان کتبی و مصاحبه حضوری صورت می‌پذیرد.
مسئول هماهنگی و برگزاری آزمون ورودی بهیاری بابیان اینکه متقاضیان می‌بایست شرایط و صلاحیت علمی و جسمانی متناسب با شغل و حرفه بهیاری را دارا باشند گفت: متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که فقط صرف پذیرش و تحصیل در رشته بهیاری متضمن انتصاب شغل بهیاری نیست و می‌بایست توسط مراکز بهداشتی درمانی و دستگاه‌های ذیربط نظام سلامت با مجوز و طی مراحل آزمون استخدامی و گزینشی شاغل شوند.
مسئول هماهنگی و برگزاری آزمون ورودی بهیاری بوشهر تصریح کرد: داوطلبان این آزمون، بومی و از سراسر شهرستان‌های استان هستند و با توجه به‌نظام جدید آموزشی باید دارای مدرک پایه تحصیلی نهم باشند.
وی بابیان اینکه امسال از میان داوطلبین دختر و برای تحصیل در هنرستان بهیاری الزهرا (س) گناوه پذیرش انجام خواهد شد اظهار کرد: این داوطلبان با ورود به هنرستان بهیاری و موفقیت کامل در طی دروس تئوری و عملی مربوطه بعد از سه سال تحصیلی برابر ضوابط آموزش‌وپرورش دیپلم متوسطه کار و دانش رشته بهیاری اخذ می‌نمایند.
مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به وجود و فعالیت دو هنرستان بهیاری یکی پسرانه و دیگری دخترانه در استان و پذیرش سالانه دانش‌آموز از اول دهه ۷۰ تاکنون و با احتساب اینکه تا اواسط دهه ۷۰ هر دو آموزشگاه در سال باهم پذیرش داشته‌اند، این دوره سی و یکمین دوره آزمون بوده و البته قبل از سال ۱۳۷۰ و در دهه ۶۰ نیز آموزشگاه بهیاری در استان فعال و محل آن در مرکز استان و شهر بوشهر بوده است.
مسئول امور بهیاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: اینجانب با توجه به سابقه و توفیق بیست‌وچندساله‌ی که در همراهی مراکز آموزش بهیاری و افتخار خدمت به آموزش بهیاری در استان بوشهر را داشته‌ام تأثیر فارغ‌التحصیلان این مراکز آموزشی را در بعد شغل برای خانواده و رفع کمبود نیروهای موردنیاز عرصه بهداشت و درمان برای تأمین و ارایه خدمات بهداشتی درمانی را بسیار کارآمد و قابل‌توجه میدانم.
وی تصریح کرد: وجود دو آموزشگاه بهیاری و تداوم فعالیت آنها در استان حاصل نگاه ویژه به جایگاه و رویکرد خدمات بهیاری در عرصه نظام بهداشتی درمانی بوده است.
مسئول هماهنگی و برگزاری آزمون ورودی بهیاری استان بوشهر گفت: نتیجه مرحله اول آزمون، نیمه اول مردادماه و از طریق سایت دانشگاه و به‌صورت اطلاعیه اعلام خواهد شد.
علی شهریاری خاطرنشان کرد: داوطلبین گرامی تا زمان اعلام نتایج صبور باشند و برای رؤیت نتیجه آزمون فقط به سایت دانشگاه مراجعه کنند.
آزمون ورودی بهیاری با شرکت ۸۶۰ نفر داوطلب صبح روز جمعه ۶ مردادماه ۹۶ در دو حوزه امتحانی سالن امتحانات فجر و مجتمع کلاس‌های اندیشه سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها