آزمون استخدام «مرکز سرویس همکاران سیستم» برگزار می‌شود

 شرکت همکاران سیستم، با هدف جذب کارشناس پشتیبانی برای «مرکز سرویس» این شرکت در تهران، برای دومین سال متوالی آزمون استعدادیابی و جذب را برگزار می‌کند.

«مرکز سرویس همکاران سیستم»، یکی از بزرگ‌ترین مراکز ارائه دهنده خدمات در حوزه نرم‌افزار در کشور است که با نگاه به مدل‌های برتر جهانی راه‌اندازی شده و با پیروی از استانداردهای روز دنیا، خدمات تخصصی را به مشتریان همکاران سیستم در تهران ارائه می‌کند.

موضوع این آزمون که به صورت آنلاین و رایگان برگزار می‌شود، «شخصیت‌شناسی شغلی» و مهلت ثبت‌نام در آن از تاریخ ۴ تا ۱۴ آبان‌ماه است. نتایج آزمون آنلاین از تاریخ ۱۹ آبا‌ن‌ماه به مدت یک هفته، از طریق ایمیل به همه شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد. پذیرفته‌شدگان در آزمون آنلاین به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد.

متقاضیان با حداقل مدرک تحصیلی لیسانس از دانشگاه‌های معتبر و در رشته‌‌های حسابداری، علوم پایه، مدیریت، مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در آزمون، حداکثر تا تاریخ ۱۴ آبان ماه  به وب‌سایت همکاران سیستم به آدرس www.systemgroup.net مراجعه کنید.

 

لینک سایت

منبع: روابط عمومی شرکت همکاران سیستم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها