آزمون استخدام فراگیر ۱۰ خرداد در اردبیل برگزار می‌شود

استاندار اردبیل گفت: آزمون استخدامی فراگیر در استان اردبیل ۱۰ خرداد با همکاری سازمان سنجش برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در نشست مشورتی با جمعی از کارگزاران نظام اسلامی در اردبیل اظهار داشت: تمام مراحل آزمون استخدامی زمان‌بندی شده و ما این هفته آگهی استخدام یک هزار نفر را منتشر می‌کنیم تا با اطلاع متقاضیان، آنها بتوانند به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.
وی به خالی بودن ۲ هزار چارت اداری و جذب نیمی از نیروهای مورد نیاز دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: نیروهای استخدام شده بعد از اعمال روند گزینشی در نیمه اول امسال مشغول به کار خواهند شد.
استاندار اردبیل خاطرنشان کرد:‌ بسیار از ادارات به دلیل خالی بودن همین چارت اداری خود با مشکلاتی روبرو هستند.
برگزاری دو انتخابات مستقل در یک روز مساعدت بیشتری می‌خواهد
نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود موضوع انتخابات و ثبت نام کاندیداها برای عضویت در شوراهای شهر و روستا را یادآور شد و افزود: در کل استان ۶ هزار و ۲۳۱ نفر برای شوراها ثبت نام کرده‌اند که ۷۸۲ نفر آنها برای شوراهای شهر و ۵ هزار و ۴۴۹ نفر برای شوراهای روستایی نام‌نویسی کرده‌اند.
این مسئول با اعلام اینکه در ۲۶ شهر استان و یک هزار و ۲۹ روستا انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود، تصریح کرد: در مجموع ۱۵۰ نفر برای حضور در شوراهای شهرها و ۳ هزار و ۱۹۵ نفر برای حضور در شوراهای روستاها بعد از رقابت با رقبا توفیق خدمت در پارلمان محلی را پیدا می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری استان به زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری و ثبت نام کاندیداها از ۱۷ اردیبهشت ماه اشاره کرد و بیان داشت: در نهایت ۲۴ خرداد ماه مردم با صلابت ایران در فضایی آرام پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد و حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد.
نیکزاد نقطه عطف خلق حماسه سیاسی را ۲۴ خرداد ماه و حضور مردم در پای صندوق‌های رای اعلام کرد و افزود: ما دو انتخابات مستقل و سنگینی را در یک روز برگزار می‌کنیم و از تمام دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در تامین اقلام مورد نیاز و تجهیزات نظیر کامپیوتر، پرینتر، خودرو، تامین نیروی انسانی و سایر ملزومات انتخابات ستاد انتخابات را یاری کنند.
زنان و مادران مدیران اجرایی تجلیل شوند
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) تاکید کرد: بار اصلی تربیت فرزندان و تعالی آنها بر دوش زنان است و مردان زمانی می‌توانند در بیرون از خانه تا نصف شب کار کنند که بستر تربیت سالم فرزندان در خانواده فراهم آید.
استاندار اردبیل به حساسیت کار تربیت فرزندان اشاره کرد و ادامه داد: این کار فقط از دست مادران برمی‌آید چرا که خداوند در ذات مادران موهبتی قرار داده که با نفس پاک خود می‌توانند فرزندشان را تربیت کنند.
نیکزاد گفت: بنده از مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان می‌خواهم که در تقدیر از زنان و مادران شریف تمام زحمت‌کشان و دلسوزان این نظام حداقل با تقدیم یک لوح تجلیل شود تا آنها بدانند که آرامشی که امروز مدیران ما در سنگر خدمت‌رسانی از آن برخوردار هستند در سایه پشتیبانی زنان و مادران شریف‌شان است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت:‌ در هیچ دینی به مانند مکتب اسلام به شأن و منزلت زن توجه نشده است به طوری که اسوه همه زنان و مردان فاطمه زهرا (س) است که نبی مکرم اسلام با ابطال حرکت سخیف زنده به گور کردن دختران به زنان و مادران شرافتی بخشید که در دین اسلام از آنها به عنوان کوثر آفرینش یاد شده است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها