آزمون استخدامی فراگیر نیمه مردادماه برگزار می‌شود

جعفر رحمانی شمسی ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اینکه سال گذشته دو آزمون استخدامی در کل کشور برگزار شد، اظهار داشت: در آزمون اول در استان یزد ۷ هزار و ۵۶۱ نفر شرکت کردند که ۶۳۳ نفر برای استان یزد پذیرش شدند و به تدریج وارد ادارات می‌شوند.

وی عنوان کرد: آزمون دوم نیز در زمستان ۹۷ برگزار شد که در استان یزد ۳ هزار و ۳۸۳ نفر شرکت کردند و ۹۳ نفر پذیرش شدند که اکنون در مرحله مصاحبه استخدامی هستند.

رحمانی شمسی خاطرنشان کرد: اولین آزمون استخدامی امسال نیز اواسط مردادماه برگزار می‌شود و به دنبال این آزمون، ۴۰ هزار نفر برای آموزش و پرورش کل کشور استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد ادامه داد: به احتمال زیاد فراخوان ثبت نام این آزمون نیز یک ماه قبل از برگزاری از طریق رسانه‌ها منتشر می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی و ارزیابی دستگاه‌های استان یزد در قالب جشنواره شهید رجایی عنوان کرد: این اقدام از اوایل سال آغاز شده و نتایج تا پایان مردادماه به تهران اعلام می‌شود و در هفته دولت از دستگاه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

رحمانی شمسی ادامه داد: آیتم‌هایی برای ارزیابی وجود دارد و یکی از مهمترین آنها، دولت الکترونیک است که بسیار مورد توجه است.

وی خاطرنشان کرد: در ارزیابی امسال، برای اولین بار از مجموع هزار امتیاز اختصاصی، ۲۰۰ امتیاز به شاخص‌های استانی اختصاص یافته که ۵۰ امتیاز از این میزان به شاخصه حکمرانی خوب و ۱۵۰ امتیاز نیز به اقدامات شاخص استانی اختصاص یافته است.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها