آزمون استخدامی شرکت های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و نفت و گاز شرق

آزمون استخدامی برای جذب ۱۵۲ نفر در شرکت های پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و نفت و گاز شرق در اواخر آذر یا اوایل دی امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار شانا، معاونت منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت در گزارشی با بررسی نتایج سفر دوره ای دکتر کریم سلحشور، معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی و مدیریت به منطقه سرخس، از جذب ۱۵۲ نفر نیروی بومی در پالایشگاه شهید هاشمی نژاد و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق، تغییر نوع نوبتکاری در شرکت نفت و گاز شرق با هدف رفاه و امنیت بیشتر خانواده‌ها، موافقت با جذب پزشک و دندانپزشک و توسعه امکانات درمانی درمانگاه سرخس خبرداد.

بر اساس این گزارش، در جریان سفر دوره‌ای معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت به منطقه عملیاتی خانگیران که مهر امسال انجام شد، با جذب ۷۲ نفر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و ۸۰ نفر در پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بوسیله برگزاری آزمون موافقت شد.

با هماهنگی‌های انجام شد بین دو شرکت، سوال های آزمون از سوی دانشگاه فردوسی مشهد تهیه و با همکاری فرمانداری منطقه، فراخوان عمومی برای ثبت نام علاقه‌مندان از ۲۰ آبان تا ششم آذر امسال صادر شد.

حدود ۱۸۰۰ نفر برای شرکت در آزمون ثبت‌ نام کرده‌اند و قرار است آزمون جذب نیروی انسانی مورد نیاز دو شرکت با اولویت نیروهای بومی منطقه سرخس در اواخر آذر یا اوایل دی امسال برگزار شود.

 

منبع خبر : شانا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵)

  1. کلثوم گفت:

    باسلام
    آیا خانم هم میتواند برای این اسختدامی شرکت کند؟وچگونه به این فرم استخدامی دسترس پیداکنم؟

  2. صادق حسینی گفت:

    با سلام ،
    چجوری باید برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرد؟؟؟

  3. sany گفت:

    باسلام لطفا استخدامی پالایشگاه گازهاشمی نژادسرخس ارسال شود.باتشکر

  4. منصوره گفت:

    سلام همسر من کاردانی پالایش و بهره برداری گاز داره،ازهمه مهمتر بومی سرخسه چرا توجهه نمیشه،؟پالایشگاه چرا استخدامی نداره؟

  5. مهسا گفت:

    سلام
    استخدامی شرکت گاز و نفت سرخس کیه؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها