آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در۳۵ حوزه دراهوازبرگزارشد

به گزارش خبرنگار ایرنا نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مدیرعامل این شرکت روز جمعه (۰۶ اردیبهشت) در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در این آزمون که به صورت تخصصی و علمی و با نظارت مراکز آموزش عالی برگزار می شود داوطلبان همانند آزمون کنکور به رقابت می پردازند.
مهندس حمید بورد افزود: نکته مهم این آزمون اختصاص سهمیه های بالای جذب برای نیروهای بومی است به این ترتیب که در مقطع کاردانی ۷۰ درصد، در مقطع کارشناسی ۶۰ درصد و در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ۵۰ درصد سهمیه ها به نیروهای بومی اختصاص یافته است.
وی خاطر نشان کرد: ضمن آن که در این آزمون به نیروهای بومی توجه ویژه ای شده است، برای سمت های تخصصی که نیاز به داوطلبان با تحصیلات مقاطع بالا می باشد، محدودیت جذب نیروهای غیربومی کمتر است.
عضو هیات مدیره شرکت ملی نفت ایران با بیان این که در حوزه استان خوزستان داوطلبان استخدامی برای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران حدود ۳۶ هزار نفر هستند، گفت: از میان شرکت کنندگان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه و طی مراحل گزینش حدود ۸۰۰ نفر در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و به همین تعداد در شرکت ملی حفاری ایران استخدام خواهند شد.
بورد افزود: شرکت ملی نفت ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مناطق عملیاتی و به طور عمده در جنوب از طریق برگزاری این آزمون در مجموع دو هزار و ۶۷۶ نفر را جذب خواهد کرد.
وی گفت: امیدواریم پس از اعلام نتایج آزمون کتبی و برگزاری مصاحبه، از اوایل مهرماه آموزش های بدو استخدام برای پذیرفته شدگان نهایی آغاز شود.
آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در ۸ حوزه امتحانی در کشور با رقابت نزدیک به ۱۲۹ هزار نفر برگزار شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها