آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

علیرضا مهرآسا با بیان این که ثبت‌نام این آزمون در شش ماهه نخست سال جاری انجام شده بود، افزود: بیش از ۱۱ هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، با این حال تلاش خواهیم کرد در آگهی ثبت‌نامی که به زودی منتشر خواهد شد برای سایر داوطلبان حایز شرایط نیز که قبلا موفق به ثبت‌نام نشده‌اند فرصت لازم فراهم شود.

وی با بیان این که سهمیه استخدامی این آزمون بین دستگاه‌های اجرایی استان توزیع شده، گفت: با توجه به این که کلیه اقدامات مربوط به این آزمون از طریق سامانه کارمند ایران انجام می‌شود لذا انتشار آگهی و برگزاری آزمون منوط به تکمیل این سامانه و درج پست‌های سازمانی بلاتصدی در آن از طرف دستگاه‌ها است.

مهرآسا با اشاره به اقداماتی که در راستای طرح استخدامی مهرآفرین صورت گرفته، خاطرنشان کرد: موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران معزز که در دستگاه‌های اجرایی شاغل هستند برای اقدام برابر مفاد طرح مهرآفرین به کلیه دستگاه‌ها اعلام شده و از طرف استانداری پیگیری می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی سایر نیروهای اجرایی نیز گفت: شماره مستخدمی تعدادی از این نیروها که در آزمون اسفند ماه ۹۰ پذیرفته شده بودند از مرکز اخذ شده و به محض ارسال مدارک مورد نیاز از طرف دستگاه‌های مقصد تخصیص خواهد یافت.

وی افزود: اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون تبدیل وضعیت خرداد ماه ۹۱ نیز به دستگاه‌ها اعلام شده تا ضمن تماس با آنها نسبت به تکمیل پرونده استخدامی برای طی مراحل بعدی اقدام نمایند.

مهرآسا اظهار داشت: در خصوص تبدیل وضعیت استخدامی سایر نیروهای قراردادی شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان به پیمانی که متقاضی انتقال به مناطق کمتر توسعه یافته استان هستند نیز طبق اعلام نظر و درخواست دستگاه‌های اجرایی اقدام خواهد شد.

 

بازگشت به صفحه استخدام استانداری همه استان ها – اخبار به روز

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها