آزمون استخدامی استانداری لرستان ۳۰ فروردین جاری برگزار می شود

 مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان از برگزاری آزمون استخدامی استانداری استان در تاریخ ۳۰ فروردین سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلیرضا صفدریˈ روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی لرستان افزود: به همین منظور این آزمون استخدامی که در سال گذشته قرار بود برگزار شود با رایزنی های استانداری لرستان و پس از تامین اعتبار در روز جمعه هفته جاری در دو حوزه امتحانی خرم آباد و بروجرد برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در این آزمون استخدامی یک هزار نیرو به صورت پیمانی در۲۵ دستگاه دولتی استان لرستان به کار گرفته می شوند، اظهار داشت: در مجموع ۱۶ هزار نفر برای استخدام در این آزمون ثبت نام کردند که دو هزار نفر شرایط استخدام را نداشته و ۱۳ هزار و ۹۸۳ نفر در این آزمون روز جمعه می توانند شرکت کنند.
وی تصریح کرد: هفت هزار و ۹۲ نفر از افراد شرکت کننده زن که معادل ۵۱ درصد و شش هزار و ۸۹۱ نفر دیگر مرد معادل ۴۹ درصد هستند که پس از برگزاری آزمون، مراحل گزینش و دیگر مراحل آزمون، یک هزار نفر از آنان در لرستان استخدام خواهند شد.
صفدری با بیان اینکه زمان توزیع کارت از روز یکشنبه از طریق اینترنتی است، افزود: هیچ یک از افراد ثبت نامی و پذیرفته شده در این آزمون در شهرستان خرم آباد جذب نخواهند شد بلکه تمامی افراد در شهرستان های مختلف لرستان به کار گرفته می شوند.
وی اضافه کرد: برای استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر نیز سهمیه هایی معادل ۲۵ درصد از این آزمون در نظر گرفته شده که قرار است در پنج دستگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان صنعت، معدن و تجارت، گمرک، امور عشایری و تعزیرات حکومتی لرستان به کار گرفته شوند و در برخی دستگاههای دیگر نیز افراد ثبت نامی نیز استخدام خواهند شد.
مدیرکل منابع انسانی استانداری لرستان گفت: ۲۰۲ نفر در قالب سهیمه استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این آزمون پذیرفته می شوند و ۷۹۸ نفر دیگر نیز با استفاده از سهمیه آزاد در آزمون روز جمعه هفته جاری شرکت خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه یکی از اولویت های ما بحث استخدام و اشتغال در مناطق محروم است، تصریح کرد: این آزمون با همکاری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در مجموع دولت جذب سه هزار و ۶۷ نفر برای استان لرستان را در نظر گرفته است، افزود: سهمیه استان لرستان از سهمیه تهران نیز بیشتر بوده به طوری که دهمین استان کشور از نظر جذب نیرو معرفی شد.
صفدری افزود: با جذب این یک هزار نفر، دو هزار و ۶۷ نفر دیگر نیز پس از مراحلی در آینده تعیین تکلیف شده و پس از برگزاری آزمون در استان استخدام خواهند شد.
وی زمان استخدام این افراد را اعلام نکرد و گفت: به طور یقین برای استخدام این افراد نیز رایزنی خواهد شد تا بتوان در آینده نسبت به استخدام و بکارگیری آنان در استان اقدام شود.
وی به وجود پنج تا ۱۰ هزار پست بلاتصدی در لرستان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش خود را برای جذب دیگر نیروها در قالب سهمیه تعیین شده در استان انجام می شود.
صفدری در ادامه در خصوص طرح مهرآفرین توسط دولت اشاره کرد و گفت: اصلاحیه این طرح برای استخدام، تبدیل وضعیت و جابجایی نیروها صادر شده که تاکنون هیچ مرجع قانونی این اصلاحیه را رد نکرده است.
وی اضافه کرد: پس از اجرای این طرح نیز به طور قطع تعدادی نیروی دیگر برای جذب در آزمون شرکت خواهند کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها