آرشیو استخدام سازمان امور مالیاتی

استخدام سازمان امور مالیاتی در سال ۹۷

صفحه اختصاصی پذیرفته شدگان آزمون امور مالیاتی ۹۱ + صفحه مخصوص نظرات جدید

استخدام سازمان امور مالیاتی در سال ۹۴ (اطلاعیه جدید)

استخدام سازمان امور مالیاتی (اعلام اسامی نفرات ذخیره)

خبر ۵ دی ۹۷ – اطلاعیه سازمان امور مالیاتی کشور درخصوص اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی نیروهای قراردادی شاغل در سازمان امور مالیاتی کشور مورخ ۲۵/۰۸/۱۳۹۷

بدین وسیله سازمان امور مالیاتی کشور به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون می رساند که نتایج اولیه آزمون بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.Sanjesh.org قرار گرفته است، لذا داوطلبانی که درکارنامه ایشان، جمله «معرفی شده برای بررسی مدارک طبق اطلاعیه های اعلام شده توسط سازمان سنجش» درج گردیده، می بایست یک هفته پس از زمان اعلام نتیجه اولیه آزمون در سایت سازمان سنجش، به منظور بررسی مدارک و تطبیق آن براساس خوداظهاری شخص با شرایط مندرج درآگهی استخدامی، با در دست داشتن مدارک به شرح ذیل:

۱- ارائه کارنامه قبولی درآزمون کتبی مورخ ۹۷/۰۸/۲۵ سازمان سنجش آموزش کشور.

۲- ارائه اصل مدرک تحصیلی به انضمام ۲ برگ تصویر مربوطه.

۳- ارائه آخرین حکم قراردادی.

۴- معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران. (درصورت استفاده از سهمیه ۵% ایثارگران)

۵- معرفی نامه از سازمان بهزیستی برای معلولین. (درصورت استفاده از سهمیه۳% معلولین)

در ادارات کل امور مالیاتی استانها به واحد منابع انسانی و رفاه ادارات مذکور و در امور مالیاتی شهر و استان تهران نیز به ستاد امور مالیاتی شهر و استان تهران (واحد منابع انسانی) مراجعه نمایند.

مشاهده نتایج


خبر ۸ مهر ۹۷ – آگهی استخدام پیمانی در سازمان امور مالیاتی کشور

سازمان امور مالیاتی کشور از محل مجوز استخدامی شماره ۱۷۵۶۳۴/ت ۴۸۵۲۱ هـ مورخ ۹۱/۰۹/۰۸ هیات محترم وزیران و موافقت شماره ۱۳۱۰۵۲۳ مورخ ۹۶/۰۵/۱۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد تبصره ذیل ماده (۲۴) قانون مالیات بر ارزش افزوده و در اجرای ماده (۹) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور تعداد ۱۶۶ نفر از بین نیروهای قراردادی واجد شرایط شاغل در واحدهای سازمانی تابعه سازمان امور مالیاتی کشور از طریق برگزاری امتحان کتبی عمومی، تخصصی و طی مراحل گزینش به صورت پیمانی در مشاغل حسابرس مالیاتی (کارشناس مالیاتی)، کمک حسابرس مالیاتی (کاردان مالیاتی)، کارشناس امور اداری، کارشناس روابط عمومی، کارشناس حقوق، کارشناس فناوری اطلاعات (کارشناس امور سخت افزار رایانه، کارشناس شبکه، برنامه نویس سیستم و تحلیلگر سیستم)، مهندس برق، مهندس تاسیسات، مهندس ساختمان و کارشناس حراست استخدام می نماید .

شرایط عمومی استخدام:

– داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

– تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

– داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان).

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر.

– نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

– دارا بودن توانایی جسمی و روانی متناسب با رشته شغلی مورد تقاضا.

– نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

– داوطلبین استخدام در زمان ثبت نام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی یا بازخرید دستگاههای دولتی باشند.

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان روز برگزاری آزمون می باشد.

پرداخت وجه ثبت‌نام:

– ثبت نام به صورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۰۸ لغایت روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۱۵ انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می‌بایست برای واریز هزینه ثبت‌نام به مبلغ ۲۰۴۰۰۰ (دویست و چهارهزار) ریال به سایت www.intamedia.ir مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال می‌باشد، در این آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

– لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

– متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

– به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

– ثبت نام در آزمون استخدامی به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام:

۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

۲- فایل عکس اسکن شده.

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

– عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل۳۰۰*۲۰۰ پیکسل و حداکثر۴۰۰*۳۰۰ باشد.

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره ۱: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره ۳: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذکر مهم: با توجه به مشکلات احتمالی در خصوص اشتباه در ارسال عکس، تاکید میگردد علاوه بر کنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمائید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام که می بایست از طریق اینترنت ثبت و بصورت الکترونیکی ارسال گردد:

۱- عکس ۴*۳ جدید، با توجه به توضیحات فوق الذکر.

۲- تصویر آخرین مدرک تحصیلی مرتبط با شغل انتخابی متقاضی، با فرمت JPG

۳- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم (برای آقایان)، با فرمت JPG

۴- مدارک دال بر ایثارگری و معلولین عادی حسب مورد از مرجع ذیربط، با فرمت JPG

۵- تصویر آخرین قرارداد برای کلیه متقاضیان، با فرمت JPG

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۰۸/۲۳ قابل دسترسی و پرینت خواهد بود. زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۷/۰۸/۲۵ و مکان برگزاری آن بصورت متمرکز در تهران می‌باشد. مکان و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک داوطلبین با شرایط آگهی استخدامی از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.

مواد آزمون عبارتند از:

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال عمومی (هر یک از دروس آن با ضریب ۱ اعمال و براساس آن نمره کل عمومی ساخته می‌شود، داده خواهد شد و همچنین یک دفترچه مجموعه سوال آزمون اختصاصی تحویل می‌شود. نمره کل نهایی داوطلب با ضریب ۱ برای نمره کل عمومی و ضریب ۲ برای نمره کل اختصاصی ساخته می‌شود.

کلیه دروس امتحان عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای طراحی خواهد شد و آزمون دارای نمره منفی می‌باشد.

الف – مواد امتحان عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

۱- فناوری اطلاعات (۴ مهارت های پایه Word،Powerpoint ،Excel و Internet)

۲- زبان و ادبیات فارسی

۳- معارف اسلامی

۴- زبان انگلیسی – عمومی

۵- هوش و توانمندیهای عمومی

• اقلیت های دینی از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر سوال های آزمون عمومی توزیع خواهد شد .

ب – مواد امتحان تخصصی:

مواد امتحان تخصصی برای هر یک از شغل های مندرج در آگهی ( جدول شماره ۱ ) مشخص شده است.

کسب حدنصاب علمی :

انتخاب داوطلبان استخدام جهت سیر مراحل استخدام،کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی به عنوان شرط لازم (ونه کافی)درامتحان بوده و براساس ترتیب نمرات مکتسبه و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مطابق شرایط ذیل می باشد:

– پس ازبرگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب امتحان معادل پنجاه درصد(۵۰درصد) بالاترین نمره مکتسبه در امتحان با ارزش وزنی چهل درصد(۴۰درصد) برای حیطه عمومی و شصت (۶۰%) برای حیطه تخصصی درهرشغل محل، محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد.

– پس ازتعیین حدنصاب درامتحان

الف)داوطلبان فاقدحدنصاب ازسایرمراحل استخدامی حذف خواهند شد.

ب)افراد دارای حدنصاب درسقف ظرفیت مندرج درآگهی برای سایرمراحل استخدام معرفی خواهندشد.

تذکر: کسب حدنصاب نمره علمی در امتحان هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی کند.

تذکر مهم: داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که مقطع تحصیلی، عنوان رشته تحصیلی و گرایش تحصیلی آنها با مقطع و عنوان رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در جدول شرایط احراز تحصیلی مشاغل (جدول شماره ۲) مطابقت داشته باشد.

امتیازات و سهمیه های قانونی:

۱- نظر به اینکه قبلاً سهمیه های ۲۵% و ۵% ایثارگران و ۳% معلولین از محل مجوز شماره ۱۷۵۶۳۴، ت ۴۸۵۲۱ هـ مورخ ۹۱/۰۹/۰۸ در آزمون های استخدامی قبلی (سال های ۹۱، ۹۴ و ۹۵) لحاظ گردیده است، لذا شرکت کنندگان واجد شرایط ایثارگری و معلولیت در این آزمون با داشتن گواهی مربوط در صورت داشتن نمره مساوی در مقایسه با داوطلبین آزاد از اولویت استخدامی برخوردار می‌باشند.

* ایثارگران بیست و پنج درصد (۲۵%) شامل: جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شاهد، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذی صلاح قانونی می‌باشند .

*ایثارگران پنج درصد (۵%) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت، با داشتن گواهی معتبر از مراجع ذیصلاح قانونی اطلاق می شود .

*برای داوطلبین واجد شرایط معلولیت، داشتن معرفی نامه معتبر از سازمان بهزیستی الزامی می باشد .

توجه مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط سازمان بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، احکام قراردادی و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات اظهاری مندرج در «برگ درخواست شغل» باشد، هیچ گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتیجه اولیه، فرآیند گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از سایر فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تذکرات :

– کارکنان قراردادی صرفاً مجاز به انتخاب یک شغل از عناوین مندرج در آگهی استخدامی می‌باشند.

– هر یک از داوطلبین صرفاً در شغل انتخابی خود، مجاز به انتخاب ۲ محل جغرافیایی با رعایت اولویت ها به شرح ذیل می‌باشند:

• در اولویت اول انتخابی:

– داوطلبان براساس مندرجات آگهی استخدامی مجاز به انتخاب یک شغل در هر واحد سازمانی می باشند.

( الزامی به انتخاب شغل صرفا در استان محل خدمت داوطلبان نمی باشد).

• در اولویت دوم انتخابی :

– داوطلبان درصورت تمایل مجاز به انتخاب یک محل جغرافیای دیگر براساس مندرجات آگهی استخدامی در همان شغل انتخابی اول می باشند .

– توجه: بررسی موضوع اولویت دوم انتخابی داوطلبین در صورت عدم تکمیل ظرفیت با لحاظ انتخاب اولویت اول سایر داوطلبین و سیاست های ساماندهی نیروی انسانی سازمان امور مالیاتی کشور خواهد بود و بدیهی است انتخاب اولویت دوم، هیچگونه حقی برای داوطلبین ایجاد نخواهد کرد .

– تبصره: اعلام نتایج آزمون صرفاً بر اساس اولویت اول انتخابی صورت می پذیرد .

نکته مهم :

– اسامی پذیرفته شدگان پس از تایید مراجع ذی صلاح از طریق سایت سازمان به نشانی www.intamedia.ir و ادارات کل امور مالیاتی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید و لیست قبول شدگان به منظور ادامه مراحل استخدامی به دفتر گزینش سازمان ارسال خواهد گردید.

– تاکید می‌گردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

برای مشاهده جداول مربوط به عناوین شغلی و مواد امتحان تخصصی اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ آذر ۹۶ – اطلاعیه تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی نیروهای قراردادی سازمان امور مالیاتی کشور

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۳۹۶ می‌رساند که آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه ۹۶/۰۹/۰۷ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
ب – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.
۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.
۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می-باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.
تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون
در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روزهای چهارشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۸ و پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص به آدرس: تهران، میدان فردوسی، خیابان انقلاب، مابین استاد نجات الهی و سپهبد قرنی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.
د- زمان و محل برگزاری آزمون
آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز جمعه مورخ ۹۶/۰۹/۱۰ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون در ساعت‌ ۸:۳۰ (هشت و سی دقیقه‌) همان‌روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج گردیده است.
ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌
۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.
۲- در ورودی ِحوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند برگزاری آزمون بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.
۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.
در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه ۹۶/۰۹/۰۹ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳-۰۲۱ در میان بگذارند.

 آغاز ثبت نام استخدام سازمان امور مالیاتی کشور (ویژه کارکنان قراردادی)

قبل از شروع ثبت نام، متن آگهی استخدامی را از قسمت ذیل دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق و کامل آن و در صورت اطمینان از واجد شرایط بودن به لحاظ وجود سهمیه استخدامی، انطباق رشته و مدرک تحصیلی و سایر مفاد مندرج در آگهی نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید. ضمنا مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۹ لغایت روز شنبه مورخه ۹۶/۸/۶ می باشد.
بدیهی است مدارک افراد پس از اعلام نتیجه آزمون بررسی و کنترل خواهد شد و در صورت داشتن هرگونه مغایرت با مفاد آگهی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهند شد.

دریافت متن کامل آگهی استخدامی

ورود به سامانه ثبت نام در پایگاه سازمان سنجش آموزش کشور


آگهی استخدام پیمانی (ویژه کارکنان قراردادی شاغل در سازمان امور مالیاتی کشور)

کارکنان قراردادی توجه نمایند:
قبل از شروع ثبت نام، متن آگهی استخدامی را از قسمت ذیل دریافت نموده و پس از مطالعه دقیق و کامل آن و در صورت اطمینان از واجد شرایط بودن به لحاظ وجود سهمیه استخدامی، انطباق رشته و مدرک تحصیلی و سایر مفاد مندرج در آگهی نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایید. ضمنا مهلت ثبت نام از روز شنبه مورخه ۹۶/۷/۲۹ لغایت روز شنبه مورخه ۹۶/۸/۶ می باشد.
بدیهی است مدارک افراد پس از اعلام نتیجه آزمون بررسی و کنترل خواهد شد و در صورت داشتن هرگونه مغایرت با مفاد آگهی از لیست پذیرفته شدگان حذف خواهند شد.


دریافت متن کامل آگهی استخدامی


خبر ۲۴ مهر ۹۶: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نتایج سومین آزمون استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی کشور مورخ ۱۳۹۵/۸/۲۱
باعنایت به برگزاری سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ ۹۵/۰۸/۲۱، نتایج آزمون استخدامی مربوط به سازمان امور مالیاتی کشور، که نتایج آنها نهایی و مورد تأیید قرار گرفته است، برای سیر سایر مراحل استخدامی اعلام می گردد.
بدیهی است سایر رشته شغل محل های باقیمانده که فرآیند بررسی مدارک یا مصاحبه استخدامی آنها نهایی نشده است، متعاقباً اعلام خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ تیر ۹۶ – اطلاعیه زمان مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۹۵/۸/۲۱

برای مشاهده اطلاعیه ها در سایت سازمان امور مالیاتی اینجا کلیک نمایید

برای مشاهده اطلاعیه زمان مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان استان تهران اینجا کلیک نمایید


خبر ۴ تیر ۹۶ – اطلاعیه اسامی پذیرفته شدگان تایید شده پس از بررسی مدارک با توجه به شهر محل انتخابی آنها

۱- تایید شدگانی که مصاحبه تخصصی دارند جهت دعوت به مصاحبه تخصصی و
۲- تایید شدگانی که مصاحبه تخصصی ندارند جهت معرفی به گزینش

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۲۱ خرداد ۹۶ – اسامی پذیرفته شدگان جایگزین مرحله اول آزمون استخدامی ۹۵/۸/۲۱

برای مشاهده اسامی اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۴ دی ۹۵ – اطلاعیه آزمون استخدامی پذیرفته شدگان مرحله اول

برای مشاهده اطلاعیه اینجا کلیک نمایید


اصلاحات مربوط به سازمان امورمالیاتی کشور:
رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری با کد ۳۱۲۴۰ و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به کد شرایط احراز ۵۲۸ برای عنوان شغلی «مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی)» در کد شغل محل های ذیل اضافه می‌گردد.

تعداد جنس پذیرش محل خدمت خوشه شغلی شغل کد شغل محل
۳ مرد / زن استان فارس-شیراز- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۲
۲ مرد / زن استان فارس-لارستان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۳
۲ مرد / زن استان فارس-مرودشت- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۴
۴۰ مرد / زن اصفهان-اصفهان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۵
۲ مرد / زن اصفهان-خمینی شهر- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۶
۵ مرد / زن اصفهان-شاهین شهرومیمه- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۷
۲ مرد / زن اصفهان-فلاورجان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۸
۵ مرد / زن اصفهان-کاشان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۳۹
۳ مرد / زن اصفهان-مبارکه- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۰
۳ مرد / زن اصفهان-نجف اباد- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۱
۴ مرد / زن البرز-ساوجبلاغ- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۲
۳ مرد / زن البرز-فردیس- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۳
۲۳ مرد / زن البرز-کرج- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۴
۳ مرد / زن البرز-نظراباد- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۵
۵ مرد / زن بوشهر-عسلویه- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۷
۲ مرد / زن بوشهر-کنگان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۸
۳۰ مرد / زن تهران-بومهن- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۴۹
۱۴۹ مرد / زن تهران-تهران- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۱
۱۰ مرد / زن تهران-دماوند- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۲
۱۵ مرد / زن تهران-رباطکریم- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۳
۵۰ مرد / زن تهران-شهرری- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۴
۳۰ مرد / زن تهران-شهریار- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۵
۱۰ مرد / زن تهران-فیروزکوه- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۶
۱۰ مرد / زن خراسان رضوی-مشهد- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۵۸
۳ مرد / زن خوزستان-ابادان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۰
۲ مرد / زن خوزستان-اندیمشک- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۱
۱۴ مرد / زن خوزستان-اهواز- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۲
۳ مرد / زن خوزستان-بندر امام خمینی- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۳
۳ مرد / زن خوزستان-بندرماهشهر- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۴
۲ مرد / زن خوزستان-خرمشهر- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۵
۳ مرد / زن خوزستان-دزفول- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۶
۳ مرد / زن زنجان-ابهر- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۷
۷ مرد / زن زنجان-زنجان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۸
۳ مرد / زن قزوین-البرز- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۶۹
۲ مرد / زن قزوین-تاکستان- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۷۰
۱۹ مرد / زن قزوین-قزوین- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۷۱
۲ مرد / زن مرکزی-اراک- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۷۲
۲ مرد / زن مرکزی-زرندیه- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۷۳
۳ مرد / زن مرکزی-ساوه- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۷۴
۸ مرد / زن هرمزگان-بندرعباس- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۳۲۷۵
۱۰ مرد / زن یزد-یزد- امور مالیاتی مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی) ۱۴۴۰۲

رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری با کد ۳۱۲۴۰ و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به کد شرایط احراز ۵۲۷ برای کدشغل محلهای ۱۳۲۳۰ و ۱۳۲۳۱ با عنوان شغلی «کارشناس امور اداری» اضافه می‌گردد.
رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری با کد ۳۱۲۴۰ و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به کد شرایط احراز ۵۳۱ با عنوان شغلی «مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی)» در کد شغل محل ۱۳۲۴۶ اضافه می‌گردد.
رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش مهندسی سیستم و بهره وری با کد ۳۱۲۴۰ و با مقطع تحصیلی فوق لیسانس به کد شرایط احراز ۵۳۰ با عنوان شغلی «مامور تشخیص مالیات (کارشناس مالیاتی)» در کد شغل محل ۱۳۲۵۰ اضافه می‌گردد.

برای مشاهده صفحه سومین آزمون فراگیر اینجا کلیک کنید.


شهریور ۹۵ – کارنامه و اعلام نتیجه آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی کشور سال ۱۳۹۵

برای مشاهده نتایج اینجا کلیک نمایید


دریافت کارت آزمون

کاربران گرامی از طریق لینک زیر میتوانید اقدام به دریافت کارت شرکت در آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال۹۵ نمایید

برای دریافت کارت آزمون اینجا کلیک نمایید


خبر ۳۰ تیر ۹۳ – مجوز استخدامی پذیرفته شدگان آزمون امور “مالیاتی” صادر شد 

مجوز استخدامی۷ هزار پذیرفته شده آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در سال ۹۱ توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور صادر شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بعد از گذشت دوسال از برگزاری آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی در سال ۹۱ سرانجام مجوز استخدامی۷ هزار پذیرفته شده توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی رییس جمهور صادر شد.

براساس گفته مسولان سازمان امور مالیاتی، امور استخدامی و دعوت به کار تمامی پذیرفته شدگان تا انتهای شهریور ماه به پایان می رسد.

این درحالیست که با وجود عنوان رسمی-آزمایشی در آزمون برگزار شده قرارداد برخی از پذیرفته شدگان با عنوان پیمانی-قراردادی صورت می گیرد که با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد تبدیل وضعیت پذیرفته شدگان در دعوت به کار جزو مفاد آزمون برگزار شده می باشد.

ضمن آنکه برخی از پذیرفته شدگان مذکور نیز بنا بر تشخیص گزینش تبدیل وضعیت می شوند.

خبر ۱۷ تیر ۹۳ – ۱۰۰ نفر در اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی استخدام می‌شوند

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته از ۱۵۶ سهمیه استخدامی این اداره کل ۵۵ نفر گزینش و مراحل استخدامی آنها انجام شده است و ۱۰۰ نفر دیگر امسال جذب می‌شوند.به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، یحیی یعقوب‌نژاد عصر امروز در بازدیداستاندار خراسان جنوبی از این اداره کل، اظهارکرد:در سال گذشته ۲۱ درصد رشد مالیاتی نسبت به سال ۹۱ داشته ایم.

وی تصریح کرد:در تیرماه سال گذشته ۵۲ هزار اظهار نامه مالیاتی اخذ شده که ۹۹ درصد آن به صورت الکترونیکی بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی بابیان اینکه جزو استان های پیشرفته در این زمینه هستیم و کمترین نارضایتی فعالان اقتصادی را داشته‌ایم بیان کرد: باید با بررسی, درآمدهای مالیاتی جایگزین درآمدهای نفتی شود.

وی افزود: مودیان امور خودرویی برای سهولت در تسلیم اظهارنامه خود می‌توانند فقط به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: در سال گذشته از ۱۵۶ سهمیه استخدامی اداره کل مالیالت ۵۵ نفر گزینش و مراحل استخدامی آنها انجام شده و ۱۰۰ نفر دیگر امسال جذب می‌شوند و سهم خانواده شهدا لحاظ شده‌است به صورتی که ۲۵ درصد از طرف خانواده شهدا انتخاب شده‌اند.

یعقوب نژاد بیان کرد: در نظام مالیات‌های مستقیم مالیات بر درآمد شامل مالیات حقوقی، مشاغل، املاک، کشاورزی و حقوق در این بخش جای دارند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی افزود: سازمان امور مالیاتی به عنوان یک اداره حاکمیتی دومین تامین کننده منابع مالی کشور است که ۳۰ درصد هزینه‌های عمومی،۴۵ درصد هزینه‌های جاری، معادل ۲۰ درصد هزینه شهرداری‌ها و ۷ درصد درآمد ناخالص کشور زیر چتر مالیات است.

وی گفت: این اداره کل به لحاظ اینکه از مناطق کمتر توسعه یافته است رتبه سوم فناوری در زمینه مالیاتی در سطح کشور را به خود اختصاص داده است.

خبر ۲ اردیبهشت ۹۳ –شرایط عمومی استخدام در سازمان امور مالیاتی در سال ۹۳

– اعتقاد به مبانی نظام جمهوری اسلامی ایران

– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– تدیّن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

– تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

– داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دایم از خدمت ( ویژه برادران )

– عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

– دارا بودن توانایی جسمی و روانی متناسب با رشته شغلی مورد تقاضا

– نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی

– داوطلبین استخدام نباید از مستخدمین رسمی ، ثابت و پیمانی یا بازخرید خدمت دیگر دستگاههای دولتی باشند

 

:: نحوه اطلاع رسانی استخدام سازمان امور مالیات کشور در سال ۹۳ :

نحوه ثبت نام پس از اعلام آگهی استخدامی اداره امور مالیاتی در سال ۹۳ ، از طریق سامانه نیروی انسانی نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

:: نحوه ثبت نام در سامانه نیروی انسانی :

از طریق مراجعه به این صفحه می توانید در فراخوان ثبت نام و معرفی آگهی های مراکز استخدام نیروی انسانی در مدت زمان اعلامی شرکت نمایید.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها