آخرین اخبار در مورد استخدام ۳۰۰۰ نفری در وزات نفت

خبر ۱۸ بهمن ۹۱ – آزمون شرکت گاز شروع شد – لینک خبر

معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت ، با بیان این که امسال جذب نیرو در صنعت نفت به دو روش برگزاری آزمون استخدامی در شرکت های ملی گاز ایران و نفت ایران و جذب فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها خواهد بود، گفت: هم اکنون مرحله تصویب خواهی آزمون استخدامی سال جاری در صنعت نفت انجام شده و مجوز های لازم از وزیر نفت دریافت و به شرکت های مربوطه ابلاغ شده است.

وی با پیش بینی اینکه این آزمون تا پایان سال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در مرحله بعد برای ثبت نام و برگزاری آزمون کتبی، در رسانه ها اعلام عمومی خواهد شد تا داوطلبان در این آزمون ثبت نام کنند.
دکتر میرمحمدصادقی اولویت کنونی جذب نیرو در صنعت نفت را به ترتیب فارغ التحصیلان رشته های فنی از قبیل مهندسی صنایع و آی تی در مقاطع دکترا، فوق لیسانس و لیسانس اعلام کرد و گفت: در آینده نزدیک ساختار منابع انسانی این صنعت بیش از پیش دانش محور خواهد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه اینترنتی ثبت‌نام از دانش‌آموختگان ممتاز با هدف ارتقای برد اطلاع‌ رسانی و فراهم آوردن شرایط یکسان به منظور دستیابی به ثبت نام برای تمام افراد، تصریح کرد: این پایگاه با هدف عدالت محوری و جلوگیری از ترددهای شهری، پایگاه اینترنتی ثبت‌نام از دانش آموختگان ممتاز راه اندازی شده است.

اشتیاق چهار هزار نخبه برای کار در صنعت نفت

دکتر میرمحمد صادقی با بیان این که تاکنون بیش از چهار هزار نفر از دانش ‌آموختگان ۷۰ دانشگاه کشور در پایگاه اینترنتی ثبت‌نام از دانش‌آموختگان ممتاز وزارت نفت برای کار ثبت نام کرده‌اند، گفت: به زودی به منظور مشخص شدن تعداد دقیق این افراد مصاحبه ای با آنها انجام خواهد شد، زیرا که ممکن است تاکنون برخی از این افراد در سایر مراکز و سازمان های دولتی جذب شده باشند.

معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت گفت: با به کارگیری سیستم مکانیزه، خطای نیروی انسانی کاهش یافته و بسترهای پاسخگویی شفاف به مراجعه کنندگان فراهم شده است، با این روش متقاضیان می توانند از دورترین نقاط کشور درخواست های جذب خود را ارائه کنند و پس از بررسی و اعمال امتیازبنـدی، از آنان دعوت خواهد شد.

میرمحمدصادقی اظهار کرد: امنیت استخدام نیروی انسانی بر مبنای توانایی آنها در ایجاد ارزش افزوده خواهد بود، سازمان موفق سازمانی است که آینده نگر بوده و پیش از مواجه با چالش‌ها پیش بینی راهکارهای لازم را انجام دهد، لذا واضح است که تلاش برای استقرار مدیریت عملکرد و پرداخت بر اساس عملکرد راهگشا خواهد بود.

وی همچنین با یادآوری این که پایگاه اینترنتی مشمولان طرح نظام صنعت نفت نیز اردیبهشت سال گذشته عملیاتی شده است، اظهار داشت: در رابطه با طرح نخبه وظیفه نیز، این معاونت با همکاری بنیاد نخبگان نیروهای مسلح اقدام به به کارگیری این افراد در قالب طرح نظام وظیفه کرده است؛ در قالب این طرح، افراد نخبه خدمت وظیفه خود را به صورت اجرای طرح‌های تحقیقاتی در وزارت نفت به انجام می‌رسانند.

میرمحمد صادقی اظهار داشت: در سال جاری ۹۰ دانش آموخته نخبه در صنعت نفت طرح نظام وظیفه را می‌گذرانند، این درحالی است که در دو سال گذشته ۳۰ دانش‌آموخته از این طرح در صنعت نفت استفاده کرده است.

معاون وزیر نفت در توسعه منابع انسانی و مدیریت گفت: لینک این پایگاه ها روی درگاه الکترونیک وزارت نفت به نشانی www.mop.ir و درگاه معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت به نشانی www.pmhr.ir قرار گرفته است.
انتهای پیام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها