آخرین اخبار وزیر آموزش و پرورش از استخدام و پرداخت مطالبات معلمان

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اصلاح ساختار وزارت آموزش و پرورش در دست مطالعه است و ما هنوز به نسخه واحدی در این باره نرسیده‌ایم اما این موضوع در دست بررسی است.
سیدمحمد بطحایی در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه وزارت آموزش و پرورش برای جذب معلمان حق‌التدریسی در جهت رفع کمبود معلمان به ویژه در دوره‌ ابتدایی گفت: ما فعلا منتظر بررسی طرحی هستیم که در مجلس در دست بررسی است.
استخدام معلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی براساس طرح مجلس مشخص می‌شود
وی افزود: براساس آن طرح، پاسخ به این سوال هم روشن خواهد شد که به چه نحوی معلمان حق‌التدریسی و نهضت سوادآموزی و با چه ضوابطی به خدمت وزارت آموزش و پرورش درخواهند آمد.
یک نوبت از بدهی حق‌التدریسی‌ها داده شد
وزیر آموزش و پرورش درباره پرداخت بخشی از بدهی‌های حق‌التدریسی‌ها اظهار داشت: یک نوبت از بدهی معلمان حق‌التدریسی پرداخت شده و این متعلق به همه معلمان حق‌التدریسی بوده است.
ساختار وزارت آموزش و پرورش اصلاح می‌شود
بطحایی درخصوص شایعه تغییر و اصلاح ساختار در وزارت آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: بله اما این اصلاح ساختار نه فقط برای وزارت آموزش و پرورش بلکه تکلیفی است که دولت برای همه دستگاه‌های اجرایی مقرر کرده است تا در جهت چابک‌سازی و کوچک‌سازی حوزه‌های ستادی و اداری خود انجام دهند.
به نسخه واحدی برای اصلاح ساختار وزارت آموزش و پرورش نرسیده‌ایم
بطحایی ادامه داد: اصلاح ساختار وزارت آموزش و پرورش در دست مطالعه است و ما هنوز به نسخه واحدی در این باره نرسیده‌ایم اما این موضوع در دست بررسی است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها